Tuesday, December 11, 2007

pembotakkan kepale..hak3

salam....tanggal 11 aribulan 12 ..aku decide tok membotakkan kepale aku skali lg...selepas kali terakhir aku botak sehari seblom pmr..wakaka...

aku ni x berape suke rambot panjang...n aku rase rambot aku x pernah panjang pon...x pernah melebihi kening ..rambut aku lambat giler panjang...kawan aku selalu cakap..bile la aku nak tgk anas rambut panjang..hak3..kerane rambut2 diorang lah yg bese kene potong ngan cekgu disiplin waktu perhimpunan coz panjang..ade ekor la..hehe...rambut afro pon kena..hehe...ade kawan aku tu rambut dah pendek pon kene pendekkan lagi..jeles sungguh cekgu disiplin ni...

aku rase gaye rambut yg sesuai ngan aku ialah BOTAK!..hehe..so aku membotakkan diri walopon rambut aku x panjang lg...nak tgk rambot aku panjang..berkurun la..wakaka..

k..saje je merepek kat blog aku yg x seberape ni...hehe..salam...

2 comments:

~nitr0genzs~ said...

huhu...akkah bdk yg x de nme?

-anaz bermimpi lagi- said...

hek3.....dah tuka ...jgn marah ek...ko ade name..tp kasi secret...aku phm aku phm..sory,,,