Tuesday, December 4, 2007

my first liric of my first song....

X KAN MELUPAKANNYA

lagu ni aku dapat ilham bila mengenang kawan2 aku yg dah lame aku x jumpe..sama ada pindah ke..ape ke... aku maen lagu ni dgn gitar..inya allah..akn ku past2 kat kengkwan aku..hak3..

oh kawanku....


ku ingin seperti dulu
bersama menempuhi hari demi hari

oh kawanku....
jangan kau pergi berlalu
ku rindu belaianmu dan hilaianmu


kemana kau pergi membawa diri
ku tak bisa mencari


kenangan lama terpahat dalam hati
ketika engkau menyeri diri
tapi sayang itu semua berlalu pergi
dikala engkau menyundur diri


oh kawanku....
kemana kau pergi
aku rindu padamu


on kawanku....
janganlah kau pergi
ku ingin bersamamu
menjelajah dunia

4 comments:

eL Magnifico said...

fuh!!power giler group ko kat jamming tuh!ltk r satu lagu ko kat blg tuh..kan bezz..
he3

Mira ❤ said...

huhu~
lgu yg mnyentuh kalbu..
nice lyrics..

-anaz bermimpi lagi- said...

nanti aku bawak masukvideo..tp sekejap je r ...2 min...nanti minggu depan aku rakam smart nye..so stay tune k...hak3...

-anaz bermimpi lagi- said...

thanks r miera..macammane leh menyentuh kalbu ?...ko x nah dgr pon lg..hak3...thanks2..akuakan cube wat lirik yg lagi kemas..insyaAllah...