Thursday, December 6, 2007

about name aku ...hak3...(ku bermimpi disiang hari)

ades...name aku yg aku gune kat malakat92 ialah 'ku bermimpi di siang hari' ..nape ek aku pilih name tu..hak3...tok mengisi page blog aku ni..aku saje la nak merepek sal name aku tu..

asal usul name tu sebenarnye aku ambil dari name sebuah lagu THE A.C.A.B yg tajuk dier tu la...ape maksudnye ek? bg aku maksudnye aku ni cume berangan angan dan sebenarnye jauh dari realiti..tp for sure..aku mmg suke berkhayal..tp khayalan aku tu x de la sampai tahap lawan raksasa ke..hak3..aku suke berkhayal pasal mase depan aku...ade org berpendapat...ape yg aku wat tu sebenarnye baik tok motivasikan diri..hehe..agknye la

kalo ikut lirik the a.c.a.b tu...mcm ni la...

Inginku bawamu lari bersamamu
Hanya itulah yang sering mengganggu fikiran
kubiarkanlah yang dulu berlalu
maafkan aku seperti selalu

Ku nanti kau di sana
ketika senja menjelma
sambil mentari beredar
kita pun berlayar

Tapi aku bermimpi di siang hari
hanya kau dan aku mengerti
tidak tercapai yang diimpi
hidup yang penuh ilusi
sering menghantui diri

ha..tu la lirik dier...mcm ade kene mengena ngan aku la jugak..tu yg aku gune name tu ...ckp pasal mimpi..aku pernah alami satu mimpi yg x mungkin aku lupe...mmg ngeri mimpi ni..aku mimpi aku kene sembelih oleh atok aku..sebijik cam waktu korban..n aku leh rase pisau tu kene kat leher aku...fuuhhhh..aku x tau tu hanye mainan mimpi ke ape...berpeluh aku time tu

aku ade gak mimpi jumpe dak2 malakat merangkap kawan pena aku..hehe..mimpi jumpe akeem the admin la..chong tune2 gitar aku la..tu antare mimpi yg aku alami...hehe

ok la chow....AKU MASIH BERMIMPI DI SIANG HARI.....

5 comments:

Mira ❤ said...

huhu..
beshnya lirik tuh..
eh,aku terkasima..ngee~~

malayneum said...

asik2 cita mimpi jmpe aku...
dahla letak 'akeem da admin' lak tuh..
siot ko anaz..
muahahaha..

Najmi said...

kuat mimpi hg nih
aku jrg igt mimpi aku
sakan~!

-anaz bermimpi lagi- said...

hahahaha...lirik tu mmg best...dah nak wat cane keem..mimpi jumpe ko..ape leh wat..hak3..vile...aku mmg suke mimpi2 ni...hehe

Nurul Waheeda said...

mmpi2 gak...mslhnya,keja siap x???huhu