Monday, December 10, 2007

bila aku sudah tiada


huhu...dah bape ari x post blog...sesaje r nak tulis.jam menunjukkan pukol 9.50 mlm...huhu...ari ni aku dah mule start feeling n suke kat satu lagu...bila aku sudah tiada dari HUJAN...ntah nape...aku rase semacam dgr lagu ni...huhu..padahal aku x ske band hujan ni sbab vokalis dier sore malas2.tp lagu tu aku ske....maybe lirik korus dier ade kene mengena ngan aku kot..huhu....

anyway, arini ak gi umah kawan aku...si zol...the lead guitar..hak3..saje melepak umah dier... biase dier lepak umah aku ...aku bwk gitar gi umah dier...dier x abis2 nak rakam gune enset dier..then ,masok u tube..hak3...lagu ape lagi yg kitorang men...another you la..dari cromok..lagu yg x de lirik tp cukop feeling..hehe...dari pukol 3 rakam lagu tu je..hak3..ade la gak lagu laen..

esok ari selase..genap seminggu aku jamming hari selase lepas...hajat dihati nak jamming lg esok...tp si apar tu malas pulak nak pegi..so tpakse la batalkan hasrat...bpk aku balek dari outstation lusa...dier kate nak gi bcuti jap bape hari nanti..huhu...aku dah lame x cuti2 malaysia ni...kalo stakat bjalan tgk2 pemandangan tu dah bese sgt..satu semenanjung aku dah pusing..segenap ceruk tempat aku dah lalu... sebab tu geo aku agk terer la gak ..hak3..

mlm ni aku penin sket r..maybe sbab balek umah zol td hujan kot..umah aku plak x de letrik td..gelap gelemat..dah lah bekalan air ade gangguan airni hehe..ngah smayang maghrib ttibe gelap..cobaan..hak3..anyway..lagu kugiran HUJAN aku dah mule suke..cayalah band malaysia...keep supporting loco band k!..hehe...ok la...-END-

3 comments:

Mira ❤ said...

uih2..
hujan? ehexx,bru ko thu khebatan lgu nieyh..aiceyh..

Nor Syazwani Azmee said...

lagu hujan?? pergh!
aku familiar..tapi, tajuk dia x menarik phatian aku ar..hehehehe
nway anaz,
anda telah di tag oleh aku!!!
hahahaaa...suka2!!

-anaz bermimpi lagi- said...

hehe..ape tag2 ni...x paham la aku...menatang ape tu..hehe..