Friday, December 7, 2007

kelaparan....

salam....hehehe..aku saje je nak meluahkan kelaparan aku kat blog ni..huaaa....lapar btol r..mak aku pergi umah sedare sejak seblom semayang jumaat lg..dier dah pesan awl2..ikot..sbab mak x masak tu...aku ckp x pe r..nak lyn tenet..lepas smayang jumaat..perot aku dah start vibrato ala2 syafinaz dah..tp x pe..aku still leh tahan lg..

kol 2 camtu..kengkawan aku menyibukmelawat umah aku. kitorang mcm bese r fight winning eleven n mcm bese r aku kalah lg..huaa..bile la aku nak menegecapi nikmat kemenangan..hak3..huhu...perot aku mkn bbunyi...nak masak maggie..dah bape kali telan maggie dah..kang lembam otak aku, nak kol pizza,aku ni kedekut sket bab2 duit ni..hehe..duit raye ade lg tp simpan tok jamming..haha..(sanggup beb)...

aku pon ternampak biskut peanut butter x bukak lg,..ape lg..bedal r abis abisan..kengkwan aku pon dok bedal same...hehe..dapat la memenuhkan sikit perot aku ni..mak aku still x balek2 sampai kol 7...fuuuh..lame la jugak...

pukol 7.30 sampai la dier kat umah, bwk lauk dari umah sedare aku td..hehe...(tu la x nak ikut lg pesan mak)...so...ape yg ditunggu..hak3...mkn r....

aku rase makan waktu kite betol2 lapar la..waktu mkn paling nikmat..aku ni sebenarnye x berape suke makanan pedas..tp time lapar..pedas pon jd x pedas..hahaha..pahit jd manis..hehe

ok la... bye..-END-

6 comments:

Mira ❤ said...

2 la,laen kali dgor ckp mak..
jgn mmbantah..^_^

-anaz bermimpi lagi- said...

hehehehe...ni sume keje nak conf...bukak ms..bukak fs..blog n malakat punye pasal la aku x pegi..
(*_*)

Alia said...

intenet addiction. kelaparan aq ilang bila bukak topik pasal pimples kat m92.. =.=

-anaz bermimpi lagi- said...

tu la pasal...tenet addict punye pasal la...

zach said...

baru ku tah rupanya dikau memungkirinya...
ku sangka kau telah me"link" aku...
tetapi...
oh ku tak sangka...

walaupun aku telah kau lupakan.,...
namun aku masih mengingatimu dlm karangan post blog ku...

anda di tagged...

-anaz bermimpi lagi- said...

aiseh....cik maziah bermadah pula..hak3