Thursday, December 13, 2007

kisah semalam..

ades....aku lupe plak nak update blog smalam walopon smalam ade cerite yg leh aku kongsi dgn korang...hik3...

smalam aku dgn due kawan baek aku yg x asing lg..yakni zol n eim bersame p.e...tlh membazirkan mase terluang kitorang kat midvalley..hek3.. asyik pegi mid sebab tempat tu je yg aku tau nak pegi..wakaka...kalo pegi mid, x de keje laen la..selain dari tgk wayang..

kitorang tgk citer golden compass yg agk memborinkkan tp cantik gak grafik dier...tiket smlam rm7 n citer tu ngam2 2 jam...kire berbaloi r gak...daripada filem 9 sept yg rm11 n x sampai 2 jam..ditambah dgn sore fasha..fuuhh...kire berbaloi citer ni

seblom kitorang tgk wayang smalam , kitorang mkn mcd dulu....n spt peristiwa yg aku kene waktu singgah mcd midvalley x lame dulu ..tlh berulang kembali...aku order grilled chicken foldover...n bende yg dier bg tu mmg aku x puas ati....dgn sayur berterabur kat luar...hish...nak pegang tok makan pon susah..mmg aku x puas ati.. last2 makan ala2 makan nasi..dah la bukan kali pertame aku kene camtu...bengang btol..tp kesabaran dihati ni masih menebal....

lepas tgk wayang..kitorang sembahyang....n then pusing2 usha2 awek bende kat mid ni...aku decide tok beli tali gitar baru tok ganti yg lame..coz tali gitar lame aku dah wat jari aku ni sakit n merekah...so aku tuka...hehe...satu set..rm20...jename x tkenal pon...

pas pusing2....balek...seb bek la kat komuter x penoh sgt...waktu hari deepavali aritu....pergh..mat2 indon , nepal , vietnam , negro sume ade...aroma dier..perghh..aku saje yg tau...hik3

tu je le...citer nye...x de papepon..wakaka

1 comment:

deennasour said...

adoh aku baru nak tgk golden kompas tuh,,,dah ko ckp boring,,
alamak,
aku smlm tgk enchanted kat mid gak,,
ko dah tgk?
kalau blom bwk awek ko skali tgk,,romantik seh~