Sunday, January 6, 2008

kenape saye malas tulis blog..

assalamualaikum....tarikh harini 6 haribulan satu 2008....dah masuk 2008 ye...dah lame aku x bukak bende alah ni..harini lepas fariez tanye asal aku lame x update blog...baru aku nak masuk balik bende ni...huhu...

nape aku malas tulis blog?...ntah..aku pon x tau...maybe aku ni suke berahsia la kot..x tau...aku dah akhiri tahun 2007 dgn kenangan manis...skang..2008...buku baru..cerita baru..harapan baru...

masuk skolah 3 haribulan aritu...dapat la jumpe geng2 lame balek...aku,zol n apar ngan sorang lagi kawan aku name wan..dpt kelas first yakni 4 mulia...huhu...aku rase x adil sebenarnye..tp ape boleh wat..mane x nye..student laki melayu hanye 4 org..sedangkan result aritu pencapaian student melayu n cina same rate..huhu...tp cine lebeyh bernasib baik sebab english diorang A..dpt la masuk kelas aku padahal diorang pon ade yg 7A gak mcm dak melayu laki..huhu...

aku menunggu tawaran sbp..aku harap aku dpt..harap sgt...impian dan objektif aku sebenarnye mmg nak masuk asrama..x tau nape..walopon aku dah dgr byk citer buruk pasal asrama ni..x tau nape aku nak pegi...tp aku x nak la overxcited...sebab bende tu leh memakan diri...

esok..hari ketiga sekolah....aku harap sgt dpt buku tex esok...dah borink gile dah ni...seb bek la kawan aku bg ponjam buku tex sejarah die..dpt la aku bace..susah gak sejarah ni..ayt bm die makin power...keh3...tp aku rase ade advantage tok studen melayu..sebab kebyakan nye menyentuh sejarah islam..n dah belajar pom time form 3...huhu...

ok la...aku malas nak tulis blog sebenarnye...keh3....saje borink2...assalamualaikum..

2 comments:

hanifmz -the photographer- said...

salam ~
weh .. ko patut buat shoutbox ..

neway ..
add link aku kat blogroll ko ~
:D

http://hanifmz.malakat92.com/

pieqah ply said...

just visit!!